بهترین ماهی جنوب | بزرگترین مرکز تولید انواع آبزیان

ماهی حلوا سفید با گویش خوزستانی زبیدی یا زبیده ، مرغوبترین و بهترین ماهی جنوب است که دارای گوشتی با چربی متوسط و بسیار لذیذ و لطیف است.  زبیدی به معنای برتر می‌باشد به همین دلیلست که خوزستانی ها به ان زبیدی میگویند. این ماهی براحتی فیله میشود و تیغ های ریز و آزار دهنده ندارد. کلسیم ، فسفر ، آهن و پتاسیم از مواد معدنی موجود در گوشت این ماهی هستند. این ماهی از نظر ارزش غذایی و کیفیت گوشت آن بسیار عالی و درجه یک است، بطوریکه ممتازترین و گرانترین ماهی در بین مردم ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس است. در هر ۱۰۰ گرم گوشت حلوا سفید  ۱۹ گرم پروتئین و ۴ گرم چربی میباشد. این ماهی بخار طعمی که دارد به ویژه در  هند ، آسیا و اقیانوسیه  آرام مورد توجه است. دراین بین لازم بذکر است که بزرگترین مرکز تولید انواع آبزیان بخصوص انواع ماهی در قشم است. با بهره برداری از شرکت تیاپ پران قشم چرخه تولید انواع ماهی در قشم تکمیل و این جزیره به قطب پرورش ماهی در قفس کشور تبدیل شده است.

بهترین ماهی جنوب | بزرگترین مرکز تولید انواع آبزیان

لیست قیمت بهترین ماهی جنوب

لیست قیمت  بهترین ماهی جنوبلیست قیمت انواع ماهی جنوب :

خرید ماهی جنوب درجه یک برابر است با قیمت هر قطعه کوچک  ماهی حلوا سفید به وزن ۷۰ گرم تا ۱۶۰ گرم ۹۹۰۰۰۰ ﷼

قیمت هر قطعه متوسط ماهی حلوا سفید به وزن ۱۷۰ گرم تا ۲۰۰ گرم ۱۵۰۰۰۰۰ ﷼

قیمت هر قطعه بزرگ ماهی حلوا سفید به وزن ۳۰۰ گرم به بالا۲۹۹۰۰۰۰ ﷼ می‌باشد و 

قیمت هر کیلو ماهی حلوا سفید ۶۰۰هزار ﷼ است.

و قیمت هر کیلو ماهی شیر جنوب ۳۴۰ هزار﷼ ، ماهی کپور ۱۳۰ هزار﷼ ، راشگوی جنوب ۴۲۰ هزار﷼ ، شیر نیزه ای ۱۷۰ هزار﷼ ، سرخو ۲۷۰ هزار﷼ ، آمور جنوب ۱۴۰ هزار ﷼ ، سنگسر طلایی ۲۴۰ هزار ﷼ ، سنگسر شهری ۱۶۰ هزار﷼ ،حلواسیاه ۲۶۰ هزار﷼ می‌باشد.

بزرگترین مرکز پرورش و تولید بهترین ماهی جنوب

بزرگترین مرکز پرورش و تولید بهترین ماهی جنوببزرگترین طرح پرورش و تولید ماهی جنوب در قفس (۳۰۰۰تنی) که به مرحله تولید رسیده است در آب های خلیج فارس نزدیک جزیره کیش است. طرح پرورش ماهی در قفس با عنوان طرح نکیسا نزدیک به دو سال است که در آبهای خلیج فارس در نزدیکی جزیره کیش راه اندازی شده است. این سایت در ۶۰هکتار ساخته شده است و با راه اندازی این سایت تعداد قفس های پرورش ماهی جنوب در کشور به عدد ۵۲۲ رسیده است و ظرفیت موجود کشور بالغ بر ۵۰هزار تن شده است.

خرید و فروش اینترنتی ماهی و آبزیان جنوب ایران

خرید و فروش  اینترنتی ماهی و آبزیان جنوب ایرانفروشگاه اینترنتی نرم ماهی مجری فروش مستقیم انواع ماهی و آبزیان جنوب در ایران:

این فروشگاه با هدف فروش مستقیم انواع ماهی و میگو تازه جنوب بین مصرف کنندگان و توزیع کنندگان و با کمک به فروش بهتر ، بیشتر و با کیفیت تر ماهی و میگو پا به عرصه تجارت الکترونیک ماهی و میگو گذاشته است. سفارش اینترنتی ماهی جنوب  و میگو در فروشگاه هرمز به این صورت است که ماهی و میگو تازه در این فروشگاه در بسته بندی کاملا بهداشتی و استاندارد انجام شده تا ماهی و میگوی تازه با کیفیت بالا به دست مصرف کننده برسد. فروش در این فروشگاه به سادگی و کمترین زمان ممکن سفارش گیری ، بسته بندی و ارسال میشود.

تامین کننده عمده انواع ماهی جنوب دز کشور

تامین کننده عمده انواع ماهی جنوب دز کشورفروش عمده انواع ماهی جنوب فقط با هرمز ماهی:

 تمامی شرکتها و کارخانه هایی که در بازار ماهی و میگو تازه فعالیت میکنند می‌توانند خرید ماهی و میگوی تازه خود را از عمده فروشی ماهی و میگو در جنوب کشور تیم بزرگ هرمز ماهی انجام دهند. فروش عمده ماهی و میگو و آبزیان دریای جنوب تنها از طریق تیم صیادان هرمز ماهی به صورت روزانه و کاملا تازه انجام میشود و به دست مشتریان در سراسر کشور می‌رسد. 

شایان ذکر است که صادرات آبزیان بیشتر مربوط به صادرات ماهی جنوب پرورشی ، دریایی و آبزیان حرام گوشت است. عراق ، مصر ، امارات ، چین ، روسیه ، آلمان ، بلژیک، اسپانیا و انگلیس از جمله کشورهای واردکننده ماهی از ایران هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما