فروش عمده میگو خشک صادراتی باکیفیت

میگو از مقوی ترین میوه های دریایی اند که نوع خشک شده آن از کیفیت بالایی برخوردار است. میگو خشک صادراتی در بالاترین سطح کیفی خود قرار دارد و از شهرهای جنوبی کشور به بسیاری از نقاط دنیا از جمله کشورهای های حاشیه خلیج  فارس صادر می شود. معمولا این نمونه از میگوها به صورت عمده به خرید و فروش می رسند و در این صورت خریداران می توانند خرید اقتصادی تری را داشته باشند.

فروش عمده میگو خشک صادراتی باکیفیت

انواع میگو خشک مناسب صادرات

انواع میگو خشک مناسب صادرات میگو خشک که اسم دیگر آن میگوی سوخاری است از خوشمزه ترین و لوکس ترین تنقلاتی به شمار می آید که به صادرات می رسد. انواع میگو دارای مزیای بسیاری برای سلامتی افراد است که همین امر سبب شده است تا در سراسر ایران و جهان طرفدارن زیادی داشته باشند.

 میگو در مدت زمان زیادی و بدون شرایط خاصی می تواند تازگی خود را حفظ کند، به اینصورت که گفته می شود می توانید آن را در هوای معمولی هم تا مدت یکسال با خیالی راحت نگهداری کنید. استفاده از میگو به صورت آجیل و یا پیش غذا 

در بسیاری از کشورها و هتل ها امری رایج است.

بهترین نمونه از میگو دارای گوشتی صورتی و بسیار خوشمزه است و میگوهای ریز و میگوهای سرتیز بهترین نمونه از انواع میگو برای صادرات است؛ چرا که از گوشتی لذیذ و با کیفیت بالا برخوردار است. در واقع بافت آن ها نرم تر و لطیف تر از سایر میگوها می باشد و به همین دلیل نیز هضم آن ها آسان تر است.

اما تمامی انواع میگو خشک شده از کالری و چربی بسیار پایین تری نسبت به میگوی تازه برخوردارند و افرادی که تمایل به کاهش وزن خود دارند، می توانند از این نمونه میگو استفاده نمایند.

 اما میگو می تواند از ما در برابر بیماری های قلبی هم محافظت کند.

اگرچه مقدار کلسترول زیاد باعث نگرانی در مورد مصرف میگو شده است، اما تحقیقات نشان می دهد که مصرف آن هیچ گونه مضراتی ندارد. در حقیقت میگو به دلیل داشتن اسید چرب امگا 3 می تواند در برابر بیماری های قلبی از ما محافظت کند، از طرفی شواهد نشان داده است که مصرف میگو می تواند باعث کاهش کلسترول LDL (چربی بد) و تری گلیسیریدها شود، در حالی که HDL (چربی خوب) را زیادتر خواهد کرد.

 از طرفی میگو می تواند یک ماده غذایی مفید برای خفظ سلامتی زنان باشد. ثابت شده است که آستاگزانتین موجود در میگو خشک گرگرفتگی، درد مفصل و بدخلقی را که اغلب در دوران یائسگی بانوان بروز می کند را کاهش می دهد.

مرکز تولید میگو خشک صادراتی

مرکز تولید میگو خشک صادراتی مراکز تولید میگوی خشک بیش تر از همه در شهرهای جنوبی کشور هستند و افراد می توانند به صورت عمده میگوی خود را تهیه نمایند و در این صورت خرید اقتصادی تری را تجربه نمایند. 

میگوی صادراتی نیز یکی از مهم ترین اقلام خوراکی به حساب می آید و در این زمینه بازرگانان بسیاری روی کار آمده اند‌ و بهترین خدمات خود را ارائه می دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما