قیمت ماهی تیلاپیا | فروشنده انواع آبزیان پرورشی

ماهی تیلاپیا ماهی جنوب و همچنین ماهی آب شیرین می باشد.

ماهی تیلاپیا درجه یک به علت دارا بودن خواص پروتئینی و همچنین قیمت مناسب نسبت به سایر گونه های ماهی خوراکی گزینه مناسبی در سبد غذایی اقشار مردم جامعه است.

این ماهی به خاطر رشد سریعی که دارد، عنوان “مرغ آبزی” نام گرفته است.

ماهی تیلاپیا نسبت به سایر ماهی ها جیوه کمی دارد و مصرف 2 بار در هفته از آن  مفید است ،همینطور مانند بسیاری از ماهی های دیگر تیغ های آزار دهنده ندارد و گوشت آن راحت از استخوان جدا می شود.

این ماهی حاوی مقادیر زیادی پروئین، برخی ویتامین ها، فسفر و دیگر مواد معدنی کلسیم، زینک، آهن، منیزیم و پستاسیم است که باعث بهبود عملکرد بدن انسان در موارد مختلف است، به علت دارا بودن کلسیم ، فسفر و کلاژن برای رشد و استحکام استخوان لازم است.، آنتی اکسیدان های موجود در این ماهی عامل  پیشگیری از سرطان است، امگا 3 موجود در این ماهی باعث جلوگیری از بیماری های مغزی و تفویت حافظه می شود، امگا3 باعث کاهش فشار خون می باشد، ویتامین E  و آنتی اکسیدان های موجود در این ماهی باعث کاهش استرس می شوند، پروتئین بالا و کالری کم یک از گزینه های مناسب این ماهی برای رژیم غذایی لاغری، استسلنیوم موجود ار این ماهی باعث تنظیم غده ی تیروئید و بهبود عملکرد آن است، کلاژن موجود در آن عامل مناسبی برای بهبود زخم های بدن است، این ماهی به بهبود عملکرد گلبولهای سفید در خون کمک می کند .

قیمت ماهی تیلاپیا | فروشنده انواع آبزیان پرورشی

قیمت روز ماهی تیلاپیا

قیمت روز ماهی تیلاپیا برای خرید ماهی تیلاپیا قیمت به شرح زیر است.

قیمت روز فروش ماهی تیلاپیا در (تیرماه 1398) هر کیلو 22 هزار تومان است.

همچنین می توان بصورت بسته های آماده و منجمد این ماهی را تهیه کرد که قیمتی حدود 25 هزار تومان برای هر پانصد گرم دارند.

برترین مرکز تولید و پرورش ماهی در کشور

برترین مرکز تولید و پرورش ماهی در کشور

پرورش این ماهی بیشتر درکشورهای چین و هلند صورت می گیرد. این کشورها به عنوان صادر کننده ماهی تیلاپیا ملزوم به رعایت استاندارهای بهداشتی سازمان غذا و داروی کشورهای اروپایی و ایالات متحده هستند و مانند ماهی قزل آلال نباید هیچ گونه آلودگی محیطی داشته باشد بر خلاف تصوربرخی، تیلاپیای پرورشی توسط ذرت و یا دانه های سویا تغدیه می شود و نسبت به اکسیژن محیط حساس است بنابراین نمی تواند در لجن پرورش یابد. در ایران بیش ترین پرورش ماهی پیلاپیا در یزد صورت می گیرد و فروشگاهای بزرگی در این شهر به فروش این ماهی  می پردازند.

مرکز توزیع و فروش ماهی پروشی

مرکز توزیع و فروش ماهی پروشی

ماهی تیلاپیا از جمله ماهیان گرمابی است که ارزش اقتصادی بالایی دارد و به عنوان یک اشتغال زایی معرفی شده است بیشترین پرورش این ماهی درمناطق کویری است از  جمله استان یزد مقادیر زیادی پرورش ماهی تیلاپیا صورت می گیرد.

در اکثر شهر های شمالی و جنوبی توزیع ماهی وجود دارد. از جمله هر شب ۱۰ تا ۱۲ تن ماهی های پرورشی شامل: کپور، سیاه، آمور و…. از استخر ماهی های مازندران،
گنبد، گرگان و بابل برای بازار ماهی فروشان لنگرود فرستاده می شوند .

لنگرود به عنوان مرکز پخش در گیلان، این ماهی ها
را به شهرها و حتی استان های مجاور از جمله رامسر، رودسر، کیاشهر، آستانه، رشت و تهران
ارسال ميکند.

فروش ویژه ی بچه ماهی تیلاپیا یک بند , دوبند و سه بند به بالا و گرم های مختلف در مرکز ایران استان یزد یزدقطب ماهی تیلاپیا ایران صورت می گیرد.


صادرات ماهی تیلاپیا درجه یک

صادرات ماهی تیلاپیا درجه یک

 باید بستر صادرات ماهی تیلاپیا فراهم باشد.  بخش‌های مختلف کشاورزی زمینه جذب بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری
را دارد، با رونق بخش تولید و تکثیر آبزیان در استان  سمنان
می‌توان امیدوار بود که زمینه صادرات انواع ماهی فراهم شود.

 موقعیت مکانی استان
سمنان به‌گونه‌ای است که در مسیر مواصلاتی شرق-غرب و شمال-جنوب قرار دارد، این ظرفیت می‌تواند آبزیان تولیدی در این استان را به مصرف تازه
خوری سایر استان‌ها و حتی صادرات به برخی کشورها برساند.

فروشنده انواع آبزیان پرورشی

فروشنده انواع آبزیان پرورشی فروش عمده ماهی تیلاپیا و سایر آبزیان پرورشی در شهرهای مختلف ایران از جمله شهرهای شمالی و جنوب ایران صورت می گیرد.  شایان ذکر است که با توجه به ارسال ماهی انواع آبزیان تازه در شهرهای به دور از آب و دریا از جمله تهران و کرج نیز بصورت گرم قابل خرید و مصرف هستند.

لیست قیمت خرید ماهی تیلاپیا

لیست قیمت خرید ماهی تیلاپیا قیمت هر کیلو از این ماهی در بازار حدودا برابر بیست و دو هزار تومان است و همچنین قیمت سوخاری شده و آماده از این ماهی به مقدار حدود پانصد گرم چیزی حدود بیست و یک الی بیست و هشت هزار تومان، برای شرکت های متفاوت می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما