قیمت ماهی سالمون | خرید و فروش ماهی و آبزیان جنوب ایران

ماهی های سالمون عضو ماهی آب شیرین و آزاد می باشد که به علت وارداتی بودن و ارزش مواد غذایی اعم از پروئتین و ویتامینD و… دارای ارزش مالی وغذایی بیشتری می باشد.  پس بنا به دلایل فوق و وارداتی بودن این ماهی قیمت ماهی سالمون نسبت به سایر ماهی ها بیشتر میباشد و در ضمره ماهی های با ارزش قرار دارد .و جزو ان دسته از ماهی هایی می باشد که در آب های شیرین تخم ریزی میکند.

خرید ماهی های سالمون به روش های مختلفی تحت عنوان فروش عمده ماهی سالمون و یا خرید اینترنتی ماهی سالمون انجام میگیرد.

و همینطور خرید و فروش ماهی و آبزیان جنوب ایران که بخش عمده ی اقتصاد جنوب ایران را تشکیل می دهد. و بسیار حائز اهمیت است ماهی و آبزیان جنوب ایران دارای تنوع فراوان از جمله ماهی حلوا سیاه، ماهی حلوا سفید، ماهی سنگسر، ماهی شوریده،ماهی شیر، ماهی هامور، ماهی کنشک،شاه میگو،میگو درشت، میگو ریز و… که هر کدام از آنها ارزش غذایی بالا و متنوعی دارند.

قیمت ماهی سالمون | خرید و فروش ماهی و آبزیان جنوب ایران

قیمت روز ماهی سالمون

قیمت روز ماهی سالموننرخ و ارزش ماهی سالمون با توجه به نوع آن به شکل ماهی زنده و غیر زنده، ماهی شکم خالی، سالمون صورتی و پرورشی و… متفاوت میباشد.

و لازم به ذکر است با توجه به شرایط ارز و وارداتی بودن این ماهی در روزهای اخیر افزایش قیمت فراوانی داشته است.

در اینجا به برخی از قیمت ها اشاره میکنیم:

• ماهی سالمون نروژی            ۷۸ هزارتومان

•سالمون شکم خالی               ۷۵ هزار تومان

• قزل سالمون ۳ کیلویی         ۳۵ هزارتومان

• قزل سالمون ۱۲۰۰گرمی         ۲۷ هزار تومان

بهترین مرکز پرورش ماهی سالمون

بهترین مرکز پرورش ماهی سالموندر دنیا کشورهای بسیاری در حال پرورش ماهی سالمون هستند که هر کدام از انها در تلاش هستند که بتوانند بهترین ماهی های سالمون را در دنیا ارائه بدهند زیرا اینکار بخش بزرگی از اقتصاد انها را تامین میکند.

این کشور ها عبارت اند از: کانادا، شیلی، هلند، سوئدو ..

برای مثال صنعت ماهی سالمون در شیلی که دومین صنعت برتر ماهی سالمون در جهان میباشد و این کشور قصد دارد با به کارگیری آنتی بیوتیک آلودگی محیط زیست را کاهش دهد و مانع از بوجود اومدن بیماری در بین ماهی های سالمون شود.

در دهه اخیر صنعت پرورش ماهی سالمون در شیلی آغاز شده و توانسته از این صنعت سالانه ۳.۵ میلیارد دلار کسب درامد کند که نقش به سزا چشم گیری در اقتصاد این کشور داشته است و باعث ایجاد ۷۰ هزار شغل شده است که بزرگترین مشتریان آن کشور ایالات متحده، ژاپن، روسیه و برزیل می باشد.

متاسفانه کشور ما از این نعمت محروم میباشد و تنها میتواند بچه ماهی های سالمون را وارد کرده و پرورش دهد و میتوان گفت که  ماهی سالمون در کشور ما پرورش پیدا نمیکند

البته هستند کسانی که به علت تشابه شکل ماهی قزل آلا با ماهی سالمون دچار اشتباه شده و باعث ایجاد این باور غلط که در ایران این ماهی پرورش پیدا میکند میشوند.

خرید و فروش انواع ماهی و آبزی جنوب

خرید و فروش انواع ماهی و آبزی جنوبهرمز ماهی در جنوب ایران بهترین و بزرگترین صیاد جنوب کشوردر صید ماهی جنوب می باشد. که توانسته به طور مستقیم و با حذف رابط های خرید و فروش ماهی ها را به قیمت عمده و مناسب تری به فروش برساند.

در واقع ماهی فروشی هرمز بزرگترین بازار فروش عمده ماهی جنوب در ایران می باشد که تمام نیازهای بازارهای ماهی فروشی ایران را تامین میکند.

سفارش اینترنتی ماهی سالمون درجه یک

سفارش اینترنتی ماهی سالمون درجه یکاین روزها با توجه به شرایط و راحتی حمل و نقل و ارتباط مردم بسیاری از خرید های خود را غیر حضوری انجام می دهند که خرید اینترنتی ماهی سالمون درجه یک نیز شامل این موارد میباشد.

در خود کشور عزیزمان ایران سایت و روش های اینترنتی مختلفی برای خرید ماهی سالمون درجه یک وجود دارد که هر کدام از انها با توجه به شرایط تعیین شده فروش ماهی های خود را از طریق اینترنت به انجام میرسانند و بسیاری از این سایت ها این ماهی ها را به شکل فیله ای یا به شکل خود واقعی ماهی و یا به شکل تن ماهی سالمون به فروش می رسانند البته ماهی سالمون خود جزوء ماهی های کم تیغ محسوب میشود 

البته باید دقت داشت که برای خرید از سایت ها و مکان های معتبر استفاده کنند تا یک ماهی سالمون درجه یک و سالم نوش جان کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما