قیمت ماهی سرخو | فروشندگان عمده بهترین گونه های آبزیان دریایی

ماهی سرخو همانند سایر ماهی ها منبع تامین پروتیین بدن می باشد. مصرف صد گرم از این ماهی 58 درصد از نیاز روزانه ی بدن انسان به پروتیین را برطرف می کند. به همین علت خرید ماهی سرخو و مصرف آن بسیار توصیه می شود. این ماهی که جزو ماهی جنوب و ماهی آب شیرین است در دریای جنوب صید می شود و مورد مصرف مردم بندر عباس برای طبخ به صورت کبابی یا سرخ کرده می باشد. طعم مطبوع و خوش خوراکی آن باعث شده جایگاه ممتازی در بازار خرید و فروش ماهی تازه داشته باشد. مصرف این ماهی در قلیه ماهی خطر ابتلا به بیماری های قلبی و کلیوی را کاهش می دهد. قیمت ماهی سرخو در بنادر جنوب نسبت به سایر ماهی های موجود و صید شده در حد متوسط است.

قیمت ماهی سرخو | فروشندگان عمده بهترین گونه های آبزیان دریایی

قیمت فروش ماهی سرخو

قیمت فروش ماهی سرخوخرید ماهی سرخو و به طور کلی خرید ماهی به عوامل متعددی دارد. خرید ماهی تازه، خرید ماهی پاک شده، مقدار دور ریز در ماهی پاک شده که به صورت قطعه قطعه و فیله ای پاک می شود، خرید ماهی به صورت بسته بندی و فریز شده در قیمت آن تاثیر به سزایی خواهد داشت. قیمت ماهی سرخو نیز از این عوامل مستثنی نیست. اما اگر قیمت ماهی سرخو را بخواهیم با یک نگاه کلی و به طور میانگین بررسی کنیم؛ ماهی سرخو درجه یک در بازار با قیمت هر کیلو  112500 تومان و فیله ی این ماهی با قیمت هر کیلو 165000 توان به فروش می رسد.

تولید کننده ماهی سرخو درجه یک در کشور

تولید کننده ماهی سرخو درجه یک در کشورشرکت های متعددی در زمینه پرورش ماهی از جمله پرورش ماهی سرخو فعالیت دارند. یکی از همین شرکت ها که موفق به کسب امتیاز و همچنین موفق به برندسازی پرورش آبزیان شده است شرکت آبزین صنعتی روبیان است که در زمینه ی فرآوری و بسته بندی محصولات دریایی (ماهیی و میگو) فعالیت دارد. از این شرکت می توان انواع ماهی داخلی از جمله ماهی سرخو، کفشک، قزل آلا، شوریده، حلوا سفید، شیر بوشهر، کلیکا و … را خریداری کرد. 

فروشندگان عمده بهترین گونه ماهی

فروشندگان عمده بهترین گونه ماهیامروزه بسیاری از هتل ها، رستوران ها، مجموعه های توریستی و گردشگری، ادارات و توزیع کنندگان برای صرفه جویی در زمان و هم چنین هزینه های خود اقدام به خرید عمده از محل فروش عمده ی آبزیان می کنند. در این بازار داغ به علت محبوبیت ماهی سرخو به ویزه مناطق جنوبی کشور فروش عمده ماهی سرخو رونق بسیاری دارد. شرکت های امروزی با بهره گیری از بهترین صیادان کشور سعی در پخش و فروش عمده ماهی بدون واسطه دارند. فروشندگان عمده هم چنین باید در رعایت نکات بهداشتی برای سلامت مصرف کنندگان دقت بالایی داشته باشند. دقت در نوع بسته بندی، انباری داری، توزیع و رعایت استاندارد های لازم هزینه های بیشتری نسبت به فروشندگان بازارهای روزانه دارد. شرکت هرمزماهی و ایران تجارت از جمله این شرکت ها می باشند.

هم چنین عمده فروشان با همکاری نهادهای دولتی در بخش صادرات آبزیان و از مهم ترین آن ها صادرات ماهی سرخو فعالیت های خود را به انجام رسانیده اند.

سایت خرید عمده ماهی سرخو

سایت خرید عمده ماهی سرخوفروش دیجیتال و اینترنتی در چند سال گذشته بسیار گسترش داشته است. خرید و فروش آبزیان تازه و با کیفیت و حاوی استاندارد های سلامت نیز از این زمینه غافل نبوده است. فروشگاه های اینترنتی به خصوص برای خریداران عمده در مرکز کشور که هم خواستار دریافت ماهی به صورت مستقیم از بنادر هستند هم دسترسی به این محل ها ندارند میتواند بسیار مفید باشد. هرمز ماهی یکی از ارایه کنندگان این خدمات برای مشتریان خود می باشد. این شرکت محصولات خود را با استفاده از خطوط هوایی، خطوط ریلی و همینطور خطوط زمینی (پایانه های مسافربری و ماشین های یخچالی دارای کد بهداشت و شیلات) به دست خریداران می رساند. این شرکت ها به طور عمده اقدام به فروش انواع ماهی و میگو می کنند و فروش تنها یک نوع خاص از آبزیان یا یک نوع خاص از ماهی در دستور کار قرار ندارد.

وب سایت سفارش اینترنتی عمده ماهی سرخو در ذیل ارایه می شود: (این وب سایت مربوط به شرکت هرمز ماهی می باشد.)

www.hormozmahi.com

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما