قیمت ماهی شوریده | خرید و فروش انواع آبزی پرورشی

ماهی شوریده از جمله ماهی هایی به شمار می رود که مشهور به ماهی جنوب می باشند. این نوع از ماهی به دلیل فواید گوناگونی که دارد، یکی از بهترین خوراکی ها به شمار می رود در انواع گوناگونی پخته می شود. 

ماهی شوریده در بازار می توان در اشکال گوناگونی خریداری کرد که عبارتند از: 

  • ماهی شوریده پاک شده 
  • ماهی شوریده فیله شده 
  • ماهی شوریده قطع شده 
  • ماهی شوریده منجمد 
  • ماهی شوریده تازه 

قیمت ماهی شوریده در بازار متفاوت است و بستگی به این همین مواردی دارد که به آنها در بالا اشاره شد. اما این نوع از ماهی سرشار از پروتئین، اسیدهای چرب، امگا 3 و امگا 6 می باشد. ارزش غذایی این ماهی بسیار بالا است و برای همین می باشد که مورد استقبال قرار گرفته است. این نوع از ماهی همچنین خار کمتری دارد و در اندازه های بین 30 تا 40 سانتی متر صید و یا پرورش می یابد. 

قیمت ماهی شوریده | خرید و فروش انواع آبزی پرورشی

قیمت روز ماهی شوریده

قیمت روز ماهی شوریدهقیمت روز ماهی شوریده را می شود از منابع گوناگونی به دست آورد. برای این کار شما در هر شهری که ساکن هستید، بهتر است که به فروشگاه ها فروش ماهی سر بزنید. همچنین می توانید به فروشگاه های زنجیره ای هم مراجعه کنید. در این فروشگاه ها شما از قیمت روز فروش ماهی شوریده مطلع خواهید شد. 

خرید ماهی شوریده از این فروشگاه ها نیز امکان پذیر می باشد. این فروشگاه ها همچنین در کار فروش ماهی شوریده درجه یک می باشند. 

اما قیمت روز ماهی شوریده را برخی از فروشگاه های آنلاین 112300 تومان فی کیلوگرم اعلام نموده اند. البته می توانید با گشت زدن بیشتر در بازار و همچنین فضای مجازی، این نوع از ماهی را با قیمت های پایین تر و یا بالاتر خریداری کنید. 

تولید کننده ممتاز ماهی شوریده در کشور

تولید کننده ممتاز ماهی شوریده در کشورپرورش ماهی شوریده در استان های گوناگونی انجام می شود. تولیدکنندگان سعی می کنند تا بهترین نوع از ماهی شوریده را به بازار عرضه کنند. 

از این تولیدکننده ها می توان به بیستون اشاره کرد که این نوع از ماهی را در حالت های گوناگونی به بازار عرضه می کند. این شرکت از جمله شرکت های برتر در زمینه تولید مواد غذایی است که یکی از آن ها همین ماهی شوریده می باشد. 

در کنار این تولید کننده، شرکت های گوناگونی هستند که در این حوزه فعالیت می کنند. 

بهرحال ماهی شوریده خریداران خاص خود را دارند و برای همین است که آن را پرورش می دهند. 

مرکز خرید و فروش انواع آبزی پرورشی

مرکز خرید و فروش انواع آبزی پرورشیدر مرکز خرید و فروش انواع آبزی پرورشی می توان این گونه از آبزیان را تهیه کرد: 

  • انواع ماهی 
  • میگو 
  • صدف 
  • شاه میگو 
  • و غیره 

می توانید این مراکز را در شهرهای مختلف کشور پیدا کنید. البته در شهرهای ساحلی بازارهای روز برگزار می شود در آن جا به راحتی می شود آن آبزی ای که نیاز است را با قیمت مناسب خریداری نمود. در این مراکز همچنین فروش عمده ماهی شوریده و ماهی آب شیرین صورت می گیرد. 

شما می توانید از راه های متفاوتی مراکز فروش را پیدا کرده و به آنان سر بزنید. البته در شهرهایی که دسترسی به بندر و دریا نیست، فروشگاه های بزرگ آبزیان وجود دارد.

سایت فروش ماهی شوریده درجه یک

سایت فروش ماهی شوریده درجه یکفروش ماهی شوریده درجه یک از طریق اینترنت هم انجام می شود. به آسانی می توان به وبسایت هایی دسترسی حاصل کرد که در این بخش فعالیت می کنند. آنان در کنار این که قیمت روز را اعلام می نمایند، مشخصات کاملی هم عرضه می دارند. 

سفارش اینترنتی عمده ماهی شوریده نیز امکان پذیر است. بهرحال شما می توانید از طریق اینترنت یک خرید خوب و ساده را تجربه کنید. البته در این مورد باید به مسائل امنیتی هم توجه داشته باشد. باید خرید را از فروشگاه های آنلاین معتبر انجام دهید. این فروشگاه ها از هر نظری کالای فروخته شده را تضمین می کنند. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما