قیمت ماهی هامور | مرکز فروش گونه های متنوع آبزیان دریایی در کشور

ماهی هامور از جمله ماهی هایی به شمار می رود که دارای خواص گوناگونی است از مشخصات کلی آن می توان به قد آن اشاره کرد که از 45 سانتی متر شروع تا 150 سانتی متر وجود دارد. این ماهی ارزش غذایی بالایی هم دارد که می توان به چرب نبودن آن و همچنین فسفر بالای این نوع از ماهی اشاره کرد. 

ماهی هامور از جمله ماهی های گوناگون خلیج فارس به شمار می رود آن را به اشکال مختلفی می پزند. صیادان آن را از آب های این خلیج صید می کنند. 

مرکز فروش گونه های متنوع آبزیان دریایی در کشور در شهرهای مختلفی وجود دارد. قیمت ماهی هامور در این مراکز متفاوت می باشد که به این مسئله خواهیم پرداخت.

قیمت ماهی هامور | مرکز فروش گونه های متنوع آبزیان دریایی در کشور

قیمت خرید ماهی هامور

قیمت خرید ماهی هامور خرید ماهی هامور از فروشگاه های مختلفی که در کار فروش آبزیان می باشد، امکان پذیر است. قیمت این ماهی را هم می توان از همین فروشگاه ها به دست آورد. اما اگر می خواهید از قیمت روز فروش ماهی هامور با خبر شوید، بهتر است که به فروشگاه های اینترنتی هم مراجعه نمایید. در این فروشگاه نرخ روز این ماهی جنوب ارائه می شود. 

اما قیمت آن بستگی به پاک شده بودن، فیله ای و یا شکم پر دارد. 

در برخی از فروشگاه ها قیمت هر کیلو گرم این نوع ماهی پاک شده، 125000 تومان اعلام شده است.

فروشنده برتر ماهی هامور

فروشنده برتر ماهی هامورماهی هامور را فروشگاه های مختلفی عرضه می کنند. فروشنده ها سعی می کنند تا انواع ماهی را ارائه کنند. آنان از بهترین شرکت های تولیدکننده ماهی هامور را خریداری می نمایند به بازار عرضه می دارند. 

فروشنده های برتر ماهی هامور آن را به صورت تازه در دسترس مشتریان خود قرار می دهند. شما در هر شهری که زندگی می کنید، می توانید به فروشگاه ها و یا نمایندگی های شرکت هایی که در کار تولید انواع ماهی هامور هستند، مراجعه کرده و بهترین نوع ماهی هامور را از فروشنده ها خریداری کنید. 

توزیع کننده ماهی و آبزی پرورشی

توزیع کننده ماهی و آبزی پرورشیتوزیع کننده ماهی و آبزی پرورشی را می توان این گونه نام برد: 

  • تولیدکنندگان 
  • نمایندگی شرکت های تجاری آبزیان 
  • فروشگاه های عمده آبزیان 
  • وبسایت های اینترنتی 

این ها توزیع کننده ماهی و آبزی پرورشی مانند میگو می باشند. تولید کنندگان پس از این که آبزی آماده برای فروش شد، آن را به شرکتهای تجاری و یا نمایندگی های خود در سراسر کشور توزیع می کنند. از طریق این ها است که ماهی و میگو به فروشگاه ها می رسد و در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این توزیع کنندگان ماهی هامور درجه یک را هم عرضه می دارند. 

فروش آنلاین گونه های متنوع آبزیان دریایی

فروش آنلاین گونه های متنوع  آبزیان دریاییفروش آنلاین گونه های متنوع آبزیان دریایی از سوی وبسایت های مختلفی صورت می گیرد. 

اگر به فروشگاه های آنلاین مراجعه کنید، به راحتی می توانید انواع ماهی و دیگر آبزیان را خریداری نمایید. از سوی دیگر این فروشگاه ها ماهی آب شیرین را هم عرضه می دارند. خرید از انواع مختلف آبزیان از اینترنت مزایای مختلفی دارد که عبارتند از: 

  • خرید آسان ماهی و میگو 
  • خرید با کیفیت ترین آبزی 
  • هدر ندادن وقت 
  • دسترسی در هر ساعت از شبانه روز 
  • قیمت های مناسب 
  • و غیره 

در این خصوص تنها به این نکته باید پافشاری کرد که خرید خود را از فروشگاه های معتبر انجام دهید.

خریداران عمده ماهی هامور

خریداران عمده ماهی هامور خریداران عمده ماهی هامور کسانی هستند که در این کارها مشغول می باشند: 

  1. شرکت های تجاری 
  2. فروشگاه های انواع آبزیان 
  3. رستوران ها 

فروش عمده ماهی هامور از سوی شرکت های مختلفی صورت می گیرد. شرکت هایی که در زمینه خرید عمده هستند با همکاری تولیدکنندگان در کار صادرات ماهی هامور می باشند. آنان با خرید عمده این نوع از ماهی را به کشورهای مختلفی ارسال می کنند. 

در همین حال فروشگاه های مختلف شهرهای گوناگون کشور و رستوران داران نیز برای این که هزینه های شان پایین بیاید، اقدام به خرید عمده می کنند. خرید اینترنتی عمده ماهی هامور نیز از وبسایت های معتبر امکان پذیر است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما