مرکز صادرات میگو دریایی مرغوب

میگو یکی از انواع محصولات دریایی محسوب می ‌شود که دارای ارزش صادراتی بوده و به کشورهای مختلف از جمله کشورهای همسایه صادر می گردد، مرکز صادرات میگو دریایی مرغوب این ماده غذایی مقوی و مغذی را با بسته‌ بندی‌ های بسیار شیک و باکیفیت بالا به صورت کاملاً سورت ‌بندی و بهداشتی به کشورهای متقاضی صادر کرده و باعث افزایش تولید میگو در بازارهای داخلی و ورود ارز به داخل کشور گردیده است. 

مرکز صادرات میگو دریایی مرغوب

مرغوبترین کیفیت صادرات میگو دریایی

مرغوبترین کیفیت صادرات میگو دریایی میگو به علت ویتامین ‌ها و مواد معدنی زیاد و ارزش غذایی بالایی که دارد سبب گردیده تا بسیاری از کشورهای مختلف که توان تولید این نوع غذای دریایی را ندارند از جمله وارد کنندگان اصلی آن محسوب شوند و به همین علت بسیاری از تولید کنندگان داخلی با تولید انواع مختلف میگو با کیفیت های مختلف آن را به کشورهای هدف صادر می ‌کنند. 

پرورش میگو در کشور ایران به دو صورت آبزی و پرورشی می باشد و بیشترین نمونه‌ های صادراتی آن مربوط به میگوهای پرورشی است. 

میگو هایی که به کشورهای مختلف صادر می شوند دارای اندازه ‌های مختلف و کیفیت های متعددی بوده و بسیاری از آنها به صورت تازه یا خشک شده عرضه می ‌گردند. 

مرغوب ‌ترین کیفیت صادرات میگوی دریایی بستگی زیادی به نوع پرورش میگو، تغذیه میگو، اندازه میگو، کیفیت و برند شرکت تولید کننده آن دارد و با توجه به المان های ذکر شده نوع و کیفیت آن تعیین و به کشورهای مختلف صادر می ‌شود. 

کیفیت میگو که تاثیر زیادی در جذب بازارهای خارجی دارد تولید کنندگان داخلی را ترغیب کرده تا در روند تولید و پرورش میگو دقت زیادی نمایند و با استفاده از بهترین روش‌ های تولیدی از قبیل فراهم کردن شرایطی مانند شرایط اقلیمی، ساختار استخر پرورش میگو، بافت خاک، نوع غذای مورد نیاز و امکانات و تاسیسات و همچنین با بهره‌گیری از نیروهای کار متخصص و ماهر در زمینه پرورش میگو، آنها را در کیفیت های بسیار بالایی تولید نمایند تا بتوانند خود را در زمره بهترین صادر کنندگان میگو در جهان معرفی نمایند. 

بازار بزرگ صادرات میگو دریایی

بازار بزرگ صادرات میگو دریایی همانطور که گفته شد میگو دارای ارزش غذایی بسیار بالایی می باشد و به دلیل دارا بودن ویتامین‌ ها و مواد معدنی زیادی که در خود جای داده است برای درمان بسیاری از بیماری‌ ها از جمله تقویت سیستم ایمنی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. 

بازار صادرات میگو مرغوب با توجه به ویژگی‌ ها و خواص زیادی که این موجود دریایی دارا می باشد از رونق بسیار خوبی برخوردار بوده و بسیاری از کشورها از جمله کشورهای همسایه از وارد کنندگان اصلی آن محسوب می ‌شوند. 

بازار بزرگ صادرات میگو دریایی این ماده غذایی را در بسته ‌بندی‌های مختلف و اوزان متفاوتی به کشورهای مختلف صادر می ‌نماید و از این طریق باعث رونق اقتصادی در داخل کشور نیز گردیده است. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما