پرورش انواع ماهی کپور در استخر

بهترین استخر برای پرورش ماهی کپور چه استخری می باشد؟ از شرایط پرورش ماهی گرمابی کپور چه می دانید؟ بیش ترین پرورش ماهی کپور در کدام استان انجام می شود؟
بهترین محل پرورش ماهی کپور، در استخر های خاکی و بتونی بوده است و البته با تغذیه سالم و طبیعی از استخر های خاکی می تواند به رشد مطلوب تری برسد.
و همچنین 25 درصد از پرورش ماهی گرمابی در استان مازندران صورت می گیرد. البته استان مازندران دارای رتبه ای نخست بوده است و از برنامه های مهم این استان پرورش ماهی گرمابی به شمار می رود. همچنین گفته شده است که در سال 92 حدود 49 هزار و 500 تن از ماهی گرمابی از استان مازندران برداشت شده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

شرایط پرورش ماهی کپور

البته ماهیان گرمابی در آب های شیرین که دارای دمای 25 الی 29 درجه سانتی گراد بوده است زندگی می کنند و اگر دمای آب محل زندگی این ماهی کمتر از 15 درجه سانتی گراد شود، رشد ماهی کم شده و دیگر تغذیه نمی کند.
همچنین آبی که ماهی کپور در آن پرورش داده می شود باید عالی از فلزات سنگین بوده و همچنین باید رنگ و بوی طبیعی داشته باشد. با توجه به نوع ماهی گرمابی، تغذیه آن ها نیز متفاوت می باشد و برای هر کدام تغذیه ای جداگانه در نظر گرفته شده است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما