آمار صادرات میگو به عمان

آمار صادرات میگو به عمان در سال ‌های اخیر گسترش بسیار زیاد پیدا کرده است زیرا این کشور در همسایگی ایران قرار دارد. عمان تمایل بسیار زیادی به تهیه مواد غذایی خود از کشور ایران دارد. در راستای این امر کشور عمان به عنوان وارد کننده اصلی انواع میگو و ماهی ایران شناخته شده است و بسیاری از تولیدات کشور به صورت فرآوری شده یا غیر فرآوری شده به این کشور ارسال می ‌شود.

آمار صادرات میگو به عمان

تعریف کلی صادرات میگو به عمان

تعریف کلی صادرات میگو به عمان در راستای تعریف کلی از صادرات میگو به کشور عمان می توان گفت کشور عمان در میان دیگر کشور های حاشیه خلیج فارس روابط سیاسی و تجاری گسترده‌ تری با کشور ایران دارد و همین امر موجب افزایش صادرات میگو به این کشور شده است.

 کشور عمان در همسایگی جنوبی کشور ما قرار می ‌گیرد و به عنوان بزرگترین کشور، محصولات غذایی مانند میگو و ماهی خود را از ما خریداری می نماید. تجارت با همسایه جنوبی یعنی کشور عمان برای بسیاری از تجار و صادرکنندگان ایرانی سود خوبی به همراه دارد به شرط اینکه بتوانند بهترین گام ها را در زمینه صادرات این کالاها به کشور عمان بردارند.

عمان در راستای  دسترسی به آب ‌های آزاد، وجود زیرساخت ها و پتانسیل های مناسبی که دارد به عنوان یکی از قطب ‌های تجاری منطقه شناخته شده است و صادرات انواع میگو و ماهی در این کشور می ‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

یکی از مهمترین مراحلی که باید در زمینه صادرات میگو به کشور عمان در نظر گرفته شود، این است که باید در این کشور بازاریابی مناسب برای این محصول انجام پذیرد. در تعریف کلی صادرات انواع کالاها به این موضوع توجه می ‌شود که بهترین بازاریابی می ‌تواند به افزایش فروش محصولات منجر شود. این قاعده در زمینه صادرات میگو به عمان مستثنی نیست و بازرگانی هایی می توانند در این کشور به فروش تولیدات خود بپردازند که بیشترین بازاریابی را داشته باشند.

قیمت عمده صادرات میگو به عمان

قیمت عمده صادرات میگو به عمان فروش میگو در بازار های صادراتی کشور عمان در رقم های قیمتی متفاوت دیده می شود. به عبارت دیگر می توان گفت قیمت میگو برای ارسال این محصول به بازار های صادراتی بر مبنای کیفیت آن مشخص می گردد. میگو به عنوان نوعی آبزی در اندازه های درشت، متوسط  و ریز و در نمونه‌ های دریایی و پرورشی معرفی می‌ شود که هر کدام از این پارامتر ها می ‌تواند در تعیین قیمت فروش این محصول تاثیر داشته باشد.

علاوه بر این موضوع میگو هم به صورت تازه و هم به صورت خشک شده به دیگر کشور ها ارسال می ‌شود و در نمونه های تازه قیمت فروش مخصوص به خود و در نمونه های خشک شده قیمت مختص به خود می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما