بزرگترین مرکز صادرات میگوی ایرانی

میگو محصولی ست که ارزش اقتصادی فراوانی دارد. بزرگترین مرکز صادرات میگوی ایرانی، انواع مختلفی از این محصول را به شرکتهای متقاضی خرید آن تحویل می دهد. این شرکت به عنوان بزرگترین مرکز شناخته می شود زیرا زیرا فعالیت آن گسترده بوده و همواره تلاش کرده تا با شرکتهای بزرگ در سراسر دنیا ارتباط برقرار کند؛ در نتیجه موفقیتهای مالی در این زمینه کسب کرده و توانسته نام خود را به عنوان شرکت برتر در این حوزه ثبت نماید.

بزرگترین مرکز صادرات میگوی ایرانی

آشنایی با نحوه صادرات میگوی ایرانی

آشنایی با نحوه صادرات میگوی ایرانی  تولید میگو در کشور ما که ظرفیتهای عظیمی در این حوزه دارد، به دو روش دریایی و پرورش صورت می پذیرد. کشور ما بیش از 50 هزار تن در سال میگو تولید می کند که قریب به 30 کشور آن را خریداری کرده و ایران را جزو مهمترین تولیدکنندگان میگو در جهان می دانند.
برای آشنایی با نحوه صادرات میگوی ایرانی، باید بگوییم که نهادها و سازمانهای مختلفی در این حوزه فعالیت دارند که بهترین نمونه از میگو را برای صادرات برگزیده و آن را از
مبادی رسمی گمرک در نقاط مرزی به کشورهای مختلف می فرستند. البته مبادی غیر رسمی نیز بخشی از این تولیدات را از کشور خارج می کند که البته سهم ناچیزی ست.
بیش از 50 درصد صادرات میگو به چین صورت می گیرد، تایلند و تایوان نیز در این باره سهم قابل توجهی دارند. اما نباید از کشورهای حوزه خلیج فارس غافل شد که کویت، امارات، قطر و عمان از این موارد بوده و ثلث صادرات میگو ایران را به خود اختصاص داده اند.
همچنین شرکت صادرات میگو، با بازارهای اروپایی نیز در این باره همکاریهایی دارد و بخشی از نیاز بازار آنها به میگو را تامین خواهد کرد. اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، بلژیک، انگلستان و ایتالیا در این باره مثالهای بارزی هستند.
البته در بحث صادرات موضوع تحریمها همواره مسائلی را برای فعالین در این حوزه ایجاد کرده که تا حد امکان برای رفع آن تلاش شده است.

معتبرترین شرکت صادرات میگوی ایرانی

معتبرترین شرکت صادرات میگوی ایرانی معتبرترین شرکت صادرات میگوی ایرانی، با صادرات میگو شمال به سایر کشورها توانسته رشد خوبی را نصیب بازار این محصولات نماید. همانطور که گفته شد این شرکت با تولیدکنندگان برتر در این حوزه همکاریهای زیادی دارد و همواره کوشیده است تا این همکاریها به تامین بهترین و باکیفیت ترین نمونه از میگو بیانجامد تا بازارهای جهانی هم به صورت ویژه از آن بهره مند گردند.
به دلیل اهمیتی که این شرکت به کیفیت و مرغوبیت این محصولات می دهد، ما آن را معتبرترین شرکت در این حوزه می دانیم و آن را به شما معرفی می کنیم. امید است که بتواند نیاز شما به این محصول را به شکلی عالی رفع سازد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما