خرید ماهی شوریده جنوب | بزرگترین فروشنده بهترین گونه ماهی دریایی

امروزه یکی از توصیه های مهم پزشکان و کارشناسان تغذیه، مصرف ماهی می باشد. یکی از پرطرفدارترین و لذیذترین و کم تیغ ترین ماهی از نوع ماهیان جنوب ماهی شوریده است. ماهی شوریده نوعی از ماهی جنوب می باشد که در سفره های جنوبی جایگاه و ارزش بسیار بالایی دارد.

این ماهی دارای ارزش تجاری بالایی بوده که به صورت تازه و خشک یا نمک سود در بازار فروخته می شود و در بازار جهانی جزو دسته ی ماهی های گران و درجه یک قرار دارد.شوریده معمولا در آبهای ساحلی تا عمق 40 متری زندگی می کنند.ماهی شوریده دارای12,1 درصد کالری دارد که از این نظر منبع غنی انرژی محسوب می شود.خرید ماهی شوریده جنوب  به دلیل محبوبیت در بین خانواده های ایرانی به صورت گسترده انجام می گیرد.ماهی شوریده به صورت منجمد و تازه هم در بازار عرضه می شود.

خرید ماهی شوریده جنوب | بزرگترین فروشنده بهترین گونه ماهی دریایی

قیمت عمده ماهی شوریده جنوب

قیمت عمده ماهی شوریده جنوبماهی شوریده در اندازه های مختلفی می باشد از 500 گرم تا 2 کیلوگرمی آن موجود است ولی اندازه ی آن هیچ تفاوتی در ارزش غذایی و مزه این ماهی ندارد.ماهی شوریده درجه یک در بازار های مختلف کشور به صورت عمده به فروش می رسد.ماهی شوریده دارای اندازه و سایزهای مخلفی می باشد که قیمت عمده فروشی ماهی شوریده بسته به اندازه ی آن بین 27000 تا 40000 تومان است و از آنجایی که بخش عمده ای از صید آن در فصل زمستان صورت می گیرد و صید آن در فصل تابستان تقریبا متوقف می شود بنابراین قیمت آن در تابستان به مراتب بیشتر(دوبرابر) فصل سرد سال است.

کنترل قیمت نیز از طریق سازمان حمایت تولیدکننده و مصرف کننده نیز صورت میگیرد و به گونه ایی که اگر قیمت براساس میانگین عرف منطقه نباشد از طریق استعلام به شیلات اقدامات لازم برای کاهش قیمت انجام می گیرد.

عرضه کننده ماهی شوریده در جنوب کشور

عرضه کننده ماهی شوریده در جنوب کشوربخش اعظمی از پرورش  ماهی شوریده در بخش جنوبی کشور و در استان های خوزستان و هرمزگان صورت می گیرد که در آن بسیار سرآمد هستند.مرغوب ترین شوریده ی جنوب متعلق به بندر “دیر “می باشد که این مسئله مورد قبول اهل فن نیز می باشد.

ماهی شوریده ماهی آب شیرین بوده و از میگوهای ریز تغذیه می کند بنابراین افرادی که قصد پرورش این نوع ماهی را دارند باید توجه داشته باشند که پرورش ماهی شوریده در کنار میگو انجام میگیرد.

بخش عمده ای از صادرات ماهی شوریده درجه یک از استانهای جنوبی کشور انجام  می گیرد.

بزرگترین فروشنده بهترین گونه ماهی دریایی جنوب

بزرگترین فروشنده بهترین گونه ماهی دریایی جنوببهترین و مرغوب ترین ماهی شوریده در دو بندر آبادان و هندیجان پرورش داده می شود که فصول بهمن و اسفند در اوج کاری خود قرار می گیرند و مسلم است که فروش عمده ماهی شوریده در این فصول سال با قیمت بسیار پایین تری صورت می گیرد اما با وجود مرغوب بودن ماهی های پرورشی در این دو بندر جنوبی ترجیح بر خرید ماهی شوریده می دهند چرا که ماهی هایی که در این بندر پرورش داده می شود ماهی تازه و دارای شکل منظم و زیبا و همچنین بزرگ و پرگوشت می باشند پس بسیار مرغوب تر از سایر ماهی به شمار می آیند.

فروش اینترنتی ماهی شوریده به صورت عمده

فروش اینترنتی ماهی شوریده به صورت عمدهخرید ماهی شوریده جنوبی می تواند بسیار آسان و با سهولت انجام گیرد.با خربد اینترنتی عمده ماهی شوریده می توان در زمان صرفه جویی کرد و انجام آن بسیار آسان تر شود و البته کم هزینه تر انجام داد بنابراین وب سایت های مختلفی این ماهی ها را برای فروش به صورت اینترنتی عرضه می کنند.

فروشگاه آنلاین ماهی تازه جنوب مرجع تخصصی فروش اینترنتی آبزیان دریایی در ایران می باشد که تمام آبزیان دریایی جنوب صید روز  را به صورت مستقیم و بدون واسطه به دست مشتریان و توزیع کنندگان در سارسر کشور می رساند.

برای خرید اینترنتی عمده ماهی شوریده جنوب با مراجعه به این وب سایت ها و فروشگاه های آنلاین  می توانید محصولی تازه دریافت کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما