سفارش عمده میگو خشک شور

میگو خشک شور از آب های مناطق بوشهر و هرمزگان بدست آمده و در سایز های مختلف موجود است. شما می‌توانید سفارش عمده آن را، در هر فصلی از سال ثبت نمایید. وزن بسته بندی ها بنا به درخواست مشتریان تعیین شده و از این بابت، هیچ محدودیتی وجود ندارد. طبق گزارشات ارائه شده، سالانه بالغ بر 45000 تن از آن در کشور تولید شده و با بهترین کیفیت به بازار عرضه می‌شود که در مقایسه با دهه گذشته، 13 درصد افزایش داشته است.

سفارش عمده میگو خشک شور

خواص میگو خشک چیست؟

خواص میگو خشک چیست؟ در این مطلب قصد داریم به بیان برخی از خواص میگو و تاثیرات آن بر سلامتی بدن بپردازیم.

1. میگو، سرشار از امگا، فلاوونوئید ها، پلی فنل و کروم می‌باشد. به همین دلیل برای افرادی که دچار تورم پروستات، عفونت ادراری و التهابات روده هستند مفید است.

2. دارای خاصیت ضد هیستامین، ضد احتقان و ضد تومور بوده و همچنین باعث رفع یرقان می‌شود.

3. مقوی معده و صفرا آور است. مصرف به اندازه آن سبب پیشگیری از تولید سنگ در کلیه و صفرا می‌شود.

4. این خوراکی مغذی دارای مشتقات هیدروکسی آنتراسن بوده و موجب تنظیم میزان استروژن می‌گردد. برای افرادی که دچار اختلالات جنسی هستند نیز مفید است.

5. قاعده آور و ضد کرم می‌باشد. افرادی که دچار مشکلات روده هستند، حتما میگو مصرف کنند. البته این محصول دارای ترکیبات سنگینی است و باید از افراط در خوردن آن پرهیز شود.

6. باعث بهبود سطح هورمون شده و همچنین باعث افزایش گلبول های سفید می‌شود. در نتیجه بدن را در برابر بسیاری از بیماری ها مقاوم می‌کند.

7. غنی از اسید آمینه و کورکومین بوده، که موجب رفع خستگی و ضعف می‌شود. افرادی که مدام احساس کسالت دارند، کافیست میگو را در وعده های غذایی خود جای دهند. باعث افزایش سطح انرژی شده و نشاط آور است.

خرید میگو خشک شور به صورت عمده

خرید میگو خشک شور به صورت عمده ما به توزیع انواع میگو خشک ریز با مناسب ترین قیمت پرداخته ایم تا مشتریان بتوانند خرید خود را به صورت عمده انجام داده و از این محصول مقوی، بهره مند شوند. هر چه میزان بیشتری از آن را خریداری نمایید، به همان نسبت تخفیف بیشتری هم به شما تعلق خواهد گرفت.

در فرآیند تولید آن از مواد نگهدارنده درجه یک اضافه شده است که باعث افزایش ماندگاری این محصول شده و شما می‌توانید حجم زیادی از آن را در منزل خود داشته باشید و بابت فاسد شدن آن، نگرانی نداشته باشید. البته لازم است که آن را در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

میگو خشک آجیلی ایرانی، یک انتخاب عالی برای کسانی است که به سلامتی خود اهمیت می‌دهند. طبق گزارشات اعلام شده، سالانه بیش از 20000 تن از آن، به کشور های دیگر صادر می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما