صادرات ارزانترین میگو به قطر

صادرات ارزانترین میگو به قطر توسط شرکت های معتبر صورت می گیرد. میگو یکی از غذاهای دریایی بوده که مشتریان زیادی را در دنیا به خود جذب کرده است. صادرات میگو به قطر نیز یکی از راه های وارد شدن ارز به داخل کشور بوده است. محصول مورد نظر به بیشتر کشور های حوزه خلیج فارس صادر می شود که کشور قطر نیز یکی از این متقاضیان بوده است.

صادرات ارزانترین میگو به قطر

روند کلی صادرات میگو به قطر

روند کلی صادرات میگو به قطر روند کلی صادرات میگو به قطر در سال های اخیر یک روند روبه رشدی بوده است چون میگو یکی از غذا های دریایی با کیفیت و مرغوب بوده کشور قطر نیز به دلیل داشتن برنامه غذایی کارامد در رژیم غذایی مردم خود کشور اقدام به واردات گونه مورد نظر کرده است رئیس اتحادیه صادرکنندگان میگو میزان صادرات این گونه به کشور های حوزه خلیج فارس را 937 تن بیان کرده است که از این مقدار 501 تن برای کشور قطر می باشد.

صادرات میگو در سال های اخیر باعث شده سازمان شیلات میزان تولید میگو را در داخل کشور افزایش داده و آن را به کشور های متقاضی خود صادر می کند و از این طریق ارز را وارد کشور می کنند وارد شدن ارز به داخل در روند اقتصادی کشور نیز تاثیر گذار بوده است. در سال 96 میزان تولید میگو در کشور 32 هزار تن بود که این مقدار برای سال 97 به 45 هزار تن افزایش پیدا کرده است. 

صنعت میگو در سال 97 باز رکورد صادرات را شکست و از گمرک کشور بالغ بر 30 هزار تن از این گونه به کشور های مربوطه صادر شد. صادرات به کشور قطر برای سال 97 در حدود 5 هزار تن میگو تازه انجام شد. معمولا به کشور قطر میگو تازه را صادر می کنند. با توجه به اطلاعاتی که در زمینه تولید و صادرات میگو در کشور اتفاق می افتد می توان نتیجه گرفت که مسئولین مربوطه سرمایه خوبی را از این طریق برای خود کسب کرده اند.

مراکز فروش صادرات میگو به قطر

مراکز فروش صادرات میگو به قطر مراکز فروش صادرات میگو به قطر در داخل کشور نمایندگی های متعددی هستند که در جهت صادر کردن میگو فعالیت می کنند. برای این که در کشور وارد کننده میگو فروش خوبی داشته باشد تولید و بسته بندی میگو را بر اساس استاندارد جهانی انجام می دهند.

فروش میگو در داخل کشور با به صورت عمده و خرده امکان پذیر می باشد خرید عمده این محصول به نفع مشتری بوده است چون میگو با قیمت مناسبی تهیه می شود. مراکز میگو نیز بیشتر در مناطق جنوبی کشور قرار دارند تا مشتریان به راحتی سفارش خود را از این مراکز انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما