قیمت ماهی حلوا سیاه | فروشنده عمده آبزیان خوراکی جنوب ایران

ماهیان حلوا را می توان در دو نوع در بازار پیدا کرد: 

  1. ماهی حلوا سیاه 
  2. ماهی حلوا سفید 

این نوع از ماهیان شکل و ظاهری متفاوت دارند. بدن آنان پهن است و دارای دو پهلوی فشرده می باشند. این نوع از آبزی از جمله ماهی جنوب به شمار می رود. آن ها توسط صیادان از اب های خلیج فارس صید شده و به بازار وارد می شوند. 

ولی می توان این ماهی حلوا سیاه را از فروشگاه های مختلفی خریداری کرد. هر کدام از آن ها دارای وزن ها و اندازه های متفاوتی می باشند که شرکت های گوناگون، ماهی حلوا سیاه را به بازار عرضه می کنند. 

قیمت ماهی حلوا سیاه در بازار متفاوت است و بستگی به مسائل مختلفی دارد که در پایین بیشتر به این موضوع می پردازیم. شما می توانید آن را در هر شهری که زندگی می کنید، به گونه های مختلف خریداری کنید. فروشنده عمده آبزیان خوراکی جنوب ایران انواع مختلفی از ماهی و میگو را به بازار به صورت عمده عرضه می دارد. 

قیمت ماهی حلوا سیاه | فروشنده عمده  آبزیان خوراکی جنوب ایران

قیمت ماهی حلوا سیاه در بازار های داخلی

قیمت ماهی حلوا سیاه در بازار های داخلیقیمت ماهی حلوا سیاه در بازارهای داخلی بستگی به این مسائل دارد: 

  • ماهی تازه و شکم پر 
  • ماهی فیله شده 
  • ماهی پاک شده 
  • ماهی استیک 
  • ماهی بسته بندی شده 

هر کدام از این موارد روی قیمت ماهی حلوا سیاه تأثیرگذار می باشند. خرید ماهی حلوا سیاه درجه یک از فروشگاه های مختلف زنجیره ای هم امکان پذیر است. این فروشگاه ها ماهی آب شیرین را هم عرضه می دارند. 

اما می شود قیمت ماهی حلوا سیاه را از وبسایت های اینترنتی هم به دست آورد. وبسایت های گوناگونی وجود دارند که این نوع از ماهی را عرضه می دارند. قیمت ها در این وبسایت ها به این شرح است: 

  • ماهی حلوا سیاه پاک شده با قیمت: 93750 تومان 
  • ماهی حلوا سیاه شکم پر با قیمت: 85000 تومان 

بزرگترین مرکز توزیع و فروش آبزیان جنوب

بزرگترین مرکز توزیع و فروش آبزیان جنوب مرکز توزیع و فروش آبزیان جنوب، استان هایی هستند که در جنوب کشور قرار دارند. 

صیادان در استان های: 

  • خوزستان 
  • سیستان و بلوچستان 
  • هرمزگان 
  • و بوشهر 

دل به دریا می زنند و به صید آبزیان می پردازند. آنان پس از این که صید خود را انجام دادند، آن را به بازارهای محلی ارائه می کنند. در بازارهای محلی این استان ها انواع مختلفی از ماهی و میگو را می توان مشاهده کرد و خریداری نمود. به نوع بزرگترین مراکز توزیع و فروش آبزیان جنوب در این استان ها قرار دارند. 

از طرفی می شود به فروشگاه های آنلاین هم به عنوان بازار بزرگ اشاره کرد. سفارش اینترنتی ماهی حلوا سیاه و دیگر ماهیان جنوب از این طریق امکان پذیر است. 

فروشنده عمده آبزیان خوراکی جنوب

فروشنده عمده  آبزیان خوراکی جنوبفروشندگان عمده آبزیان خوراکی جنوب را می توان این گونه نام برد: 

  1. صیادان 
  2. شرکت های تجاری 
  3. فروشگاه های عمده فروشی ماهی 

این سه گزینه انواع مختلفی از ماهیان جنوب را به صورت عمده عرضه می کنند. آنان قیمت عمده فروشی ماهی حلوا سیاه و دیگر ماهیان را تعیین می کنند. در کنار این ها، کسانی که در کار پرورش ماهی حلوا سیاه هم می باشند، در زمره عمده فروشان به شمار می روند. 

صیادان که در کار صید ماهی و میگو می باشند، آن را پس از این که صید کردن به شرکت های تجاری عرضه می دارند. آنان هم از طریق فروشگاه هایی که دارند، آبزیان خوراکی به صورت عمده به فروش می رسانند.

خریدار بهترین گونه ماهی حلوا در کشور

خریدار بهترین گونه ماهی حلوا در کشورخریداری بهترین گونه ماهی حلوا در کشور می تواند آن را به دو گونه تهیه کند: 

  1. عمده 
  2. جزئی 

فروش عمده ماهی حلوا سیاه و سفید در شهرهای مختلفی فعالیت می کند و کسانی که در کار جزئی فروشی و در همین حال، رستوران دار هستند، خرید عمده را انجام می دهند. 

در کنار این، برای افرادی که می خواهند ماهی حلوا را به صورت جزئی تهیه کنند، بهتر است که به فروشگاه های مختلف زنجیره ای و همچنین آبزیان خوراکی مراجعه نمایند. در این فروشگاه ها انواع مختلفی از ماهی حلوا عرضه می شود. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما