قیمت ماهی سنگسر | خرید مستقیم انواع آبزی دریایی از توزیع کننده اصلی

ماهی سنگسر از جمله ماهیان خلیج فارس و دریای عمان و ماهی آب شیرین است که این ماهی دارای انواع مختلفی دارد که گوشت نسبتا چرب سفید و لخمی دارد و مخصوص تن ماهی است و دارای پوست محکم و فلس های درشت و سفت است این ماهی از تیره سنگسر ماهیان است وزن ان بین نیم تا پنج کیلو است این ماهی جنوب کتابی شکل پوست نقره ای گاهی به سرخی می زند و دارای فلس های درشت زیر چانه دارای دو عدد سوراخ ریز با حفره میانی دندان های فلکی کوچک و نوک دار بوده دندان های ردیف بیرونی دراز شده است رنگ گوشت آن سفید و طبخ آن سرد است، برای پاک کردن آن باید وقت گذاشت زیرا ارزش دارد.قیمت ماهی سنگسر هم بر اساس نوع بسته بندی تازه بودن متفاوت است. خریداران می توانند قیمت ماهی سنگسر را از طریق مراکز تولید و فروش یا سایت های معتبر عرضه کننده انواع ماهی به اسانی بدست اورند.

قیمت ماهی سنگسر | خرید مستقیم انواع آبزی دریایی از توزیع کننده اصلی

قیمت روز فروش ماهی سنگسر

قیمت روز فروش ماهی سنگسرقیمت روز فروش ماهی سنگسر بستگی به نوع ان و پرورشی بودن و دریایی بودن فرق دارد اغلب ماهی دریایی گران تر از پرورشی ان است چون خاصیت بیشتری دارد و طبیعی است و ماهیان به دو صورت تازه و به صورت بسته بندی و منجمد فروخته می شود که تازه ان ارزش غذایی بیشتری دارد و ماهی هر چه با واسطه به فروش برسد قیمت ان بیشتر است . خرید ماهی سنگسر بدون واسطه از مراکز فروش در جنوب کشور و همچنی از طریق سایت های اینترنتی به دلیل بی واسطه بودن ارزان تر است.

بزرگترین پرورش دهنده ماهی سنگسر در کشور

بزرگترین پرورش دهنده ماهی سنگسر در کشوردر ایران مراکز پرورش ماهی زیاد است که انواع ماهی ها را پرورش می دهند که ماهی سنگسر نیز یکی از ماهیان بومی در جنوب است این ماهی به صورت پرورش در قفس یا پرورش در استخر خاکی تولید داده می شود یکی از همین پرورش دهندگان در جنوب است که بزرگترین پرورش دهندگان ماهی می باشد که ماهی سنگسر را به صورت تخصصی پرورش می دهند خریداران این ماهیان پرورشی فروشندگان یا کارخانه جات کنسرو ماهی هستند که این ماهیان را به صورت کنسرو شده تولید و در سراسر کشور عرضه می کنند. پرورش دهنده ماهی سنگسر این ماهی را در داخل و خارج از کشور عرضه می کند. سفارش اینترنتی عمده ماهی سنگسر در این مراکز از طریق سایت پرورش ماهی انجام می شود.

خرید مستقیم انواع آبزی دریایی از توزیع کننده اصلی

خرید مستقیم انواع آبزی دریایی از توزیع کننده اصلیبزرگترین و مجهزترین بازار فروش عمده ماهی تازه در جنوب کشور می باشد که فروش عمده ماهی جنوب را با قیمت مناسب در سراسر کشور عرضه می کند بزرگترین تیم صیاد کشور که مرجع تخصصی فروش عمده ماهی سنگسر و آبزیان در بازار جنوب در ایران است که فروشنده ماهی جنوب را با قیمت عمده مناسب عرضه می کند این ماهیان به رستوران ها هتل اشپزخانه های بزرگ شرکت ها سازمان ها صادر کنندگان ماهی توزیع کنندگان ماهی فروشندگان ماهی  و یا کارخانجات تولید کنسرو ماهی و خانواده ها عرضه می کند.

هرمز ماهی مجهز ترین کارخانه تولید پودر ماهی و ماهی خشک شده خوراک دام طیور خوراک ابزیان روغن های ماهی صدف تزئینی در جنوب کشور است بزرگترین فروشگاه انلاین ماهی و میگو تازه که متشکل از صیادان با تجربه و قدیمی استان هرمزگان سیستان و بلوچستان و بوشهر خوزستان است.

شرکت صادرات و واردات ماهی سنگسر درجه یک

شرکت صادرات و واردات ماهی سنگسر درجه یکدر کشور و در جنوب شرکت های زیادی هستند که به دست صیادان به صادرات و واردات آبزیان و ماهی سنگسر درجه یک دریایی فعالیت دارند این ماهی در دریاهای خاور میانه فراوان و در اب های شور است که به سایر کشورها ردوبدل می شوند.

ارزش تجاری اقتصادی ماهی سنگسر بسیار بالا بوده و بازار صادراتی خوبی دارد و هم پرورشی و هم دریایی به کشورهای مختلف صادرمی شود صادرات ماهی سنگسر درجه یک به کشور های عربی اذربایجان روسیه و برخی کشور های اروپایی صادر می شود 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما