قیمت ماهی هوور | مرکز عرضه و صادرات برترین گونه های ماهی

ماهی ‌تن گونه‌ای از ماهی است که بدنی گرد و دوکی شکل دارد و رنگ بدن در پشت آبی تیره تا سیاه، پهلوها و شکم نقره‌ای با خال‌های بیضوی کشیده و بی‌رنگ در ردیف‌های افقی می‌باشد. بر خلاف انواع دیگر ماهی که گوشت سفید دارند، ماهی تن گوشت صورتی یا قرمز تیره دارد. علت قرمزی گوشت آنها، میزان زیاد میوگلوبین (پروتئین محتوی آهن قرمز در عضله) در بافت‌های ماهیچه است.

 ماهی تن (هوور) منبع بسیار خوبی از پروتئین، مواد معدنی نظیر سلنیوم، منیزیم و پتاسیم و همچنین ویتامین گروه ب است. سالمندان، افراد مبتلا به بیماری‌های مزمن کلیوی، کسانی که رژیم گیاه‌خواری می‌گیرند یا در مناطقی زندگی می‌کنند که کمتر در معرض نور خورشید قرار دارند، بهتر است بیش از دیگران از این نوع ماهی استفاده کنند.

 قیمت ماهی هوور (عمده) با توجه به میزان خرید و فاصله حمل و شهرستان محل تحویل و همین‌طور به اعتبار سازمان و شرکت و یا عمده‌فروشی خریدار از کیلویی 9 هزار تومن تا 18 هزار تومن متغیر می‌باشد. 

قیمت ماهی هوور | مرکز عرضه و صادرات برترین گونه های ماهی

لیست قیمت ماهی هوور

لیست قیمت ماهی هوور

گروه صیادان و ماهیگیران در جهت تامین مواد اولیه کارخانه‌ها و شرکتهای معتبر برای صادرات ماهی هوور و گیدر و زرده تسهیلاتی را فراهم نموده‌اند تا این مجموعه‌ها دسترسی ارزان و سریع به ماهی مورد نیاز خود را داشته باشند.

قیمت فروش عمده ماهی هوور بندرعباس برای خریداران و فروشندگان عمده و کارخانجات و تولیدکنندگان و آشپزخانه‌های صنعتی و فروشگاه‌های زنجیره‌ای با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت عرضه می شود.

با توجه به کیفیتهای مختلف و نژادهای متعددی که این نوع ماهی تن دارد متفاوت می‌باشد علاوه بر این مورد به دلیل استفاده از این نوع ماهی‌ها در صنایع و محدودیت صید آنها دارای نوسانات شدیدی می‌باشد. لذا می‌بایست این قیمت خرید ماهی هوور به صورت روزانه مورد بررسی و استعلام قرار گیرد.

در بازار شیلات هرمزگان ماهی هوور با قیمت هر کیلو 11 هزار و 900 تومان به فروش می‌رسد.

مرکز تولید و پرورش ماهی در کشور

مرکز تولید و پرورش ماهی در کشوریک میلیون و دویست هزار تن محصولات آبزی سال گذشته در کشور تولید شد که 60 درصد آن را محصولات گرمابی، 30 درصد ماهیان سردآبی و بقیه را سایر آبزیان و میگو تشکیل داد.
معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران گفت: 200 میلیون قطعه ماهیان زینتی سالانه در کشور تولید می‌شود که استانهای مرکزی و اصفهان رتبه نخست را در زمینه تولید و پرورش این ماهیان دارند.
90 درصد تولیدات ماهیان گرمابی کشور در استانهای خوزستان، گیلان، مازندران و گلستان تولید می‌شود و 18 استان کشور نیز در زمینه تولید ماهیان خاویاری حضور فعال دارند.
در استان هرمزگان شش مرکز تولید ماهی آب شیرین و شور (زینتی) وجود دارد که ظرف یک سال گذشته افزون بر 700 هزار قطعه بچه ماهی در این مراکز تولید شده است.

بازار فروش ماهی هوور

بازار فروش ماهی هوور ماهی هوور یا ماهی تن یکی از گوشتی‌ترین ماهی جنوب محسوب می‌‌شود.

فروش و پرورش ماهی هوور در گروه صیادان و ماهی‌گیران جنوب کشور می‌باشند که با ارائه بالاترین کیفیتها و  پایین‌ترین قیمت‌ها توانسته‌اند سهم عمده‌ای از بازار را تامین کنند. با خرید اینترنتی عمده ماهی هوور  درجه یک این دسترسی آسان‌تر می‌شود.

مراکز و بازار فروش عمده ماهی‌های صنعتی از جمله ماهی هوور و عمده‌فروشان ماهی گیدر در شهرهای بندرعباس، بندر چابهار، بوشهر و میناب مستقر می‌باشند البته به این لیست شهر تهران را هم اضافه می‌نماییم. 

مرکز عرضه و صادرات برترین گونه های ماهی

مرکز عرضه و صادرات برترین گونه های ماهیماهیگیری و صادرات فرآورده‌های آن، از جمله صنایع پررونق و سودآور جهان است.

با توجه به حجم خرید ماهی قزل‌آلا و ماهی سالمون در باکو و آذربایجان اکثر خریداران جهت خرید این محصول به بازارهای داخلی ایران رجوع می‌کنند. بنابراین قیمت ماهی قزل‌آلا و ماهی سالمون را در متفاوت‌ترین قیمتها خریداری می‌کنند. در نتیجه یکی از ماهیان محبوب در امر صادرات به کشورهای همسایه از جمله باکو ماهی قزل‌آلا و ماهی سالمون می‌باشند.
به گفته مدیر عامل اتحادیه تولید و تجارت آبزیان ایران، آبزیان صادر شده شامل انواع گونه‌ها از جمله میگوی پرورشی، میگوی دریایی، ماهیان غیر ماکول، ماهیان تن، خاویار و .. بوده است

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما