مراکز اصلی صادرات میگو به عراق

میگو یکی از بهترین و مرغوب ترین انواع آبزی محسوب می شود. میگو در انواع پرورشی و دریایی در کشور تولید می شود که هر کدام از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت می باشند. مراکز اصلی صادرات میگو به عراق این محصول را با ضمانت کیفیت و بسته بندی های متنوع به این کشور صادر می کنند که به علت مرغوبیت و کیفیت بالا در این کشور نیز طرفداران زیادی داشته و از فروش خوبی برخوردار می باشد.

مراکز اصلی صادرات میگو به عراق

میزان صادرات میگو به عراق

میزان صادرات میگو به عراق ایران یکی از بهترین و بزرگترین تولید کنده انواع میگو در منطقه می باشد که هر ساله حجم قابل توجهی از این محصول علاوه بر فروش در بازارهای داخلی به بسیاری از کشورهای همسایه به ویژه عراق صادر می شود.
میزان صادرات میگو به عراق به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد و هر چه تولید میگو در کشور بیشتر باشد به همان نسبت نیز حجم صادرات افزایش پیدا می کند. عراق یکی از کشورهای متقاضی میگوی تولید شده در ایران می باشد که شرکت های صادر کننده، انواع میگو از جمله دریایی و پرورشی را در سایز های متنوع و در بسته بندی های مختلف به این کشور صادر می کنند.
میگوی ایرانی علاوه بر عراق امروزه به بسیاری از کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می شود که با توجه به طعم و مزه عالی و کیفیت بسیار خوب در کشورهای مقصد نیز متقاضیان زیادی دارد.
میگو دارای ارزش غذایی بالای است و سرشار از انواع املاح مغذی و ویتامین های ضروری بوده همچنین منبع بسیار خوبی از امگا 3 و ویتامین ای می باشد که در درمان و کنترل بیماری های مختلف مؤثر است.
از خواص میگو می توان به برطرف شدن کم خونی، تنظیم و کنترل فشار خون، پیشگیری از پوکی استخوان، تقویت سیستم ایمنی بدن، پیشگیری از بیماری های التهابی و عفونی، بهبود عملکرد مغز و پیشگیری از آلزایمر و .. اشاره کرد.

بازار صادرات بهترین میگو به عراق

بازار صادرات بهترین میگو به عراق این روزها بازار میگوی صادراتی به عراق بسیار داغ می باشد و شرکت های بازرگانی مختلفی در زمینه صادرات این محصول در حال فعالیت می باشند. صادرات انواع میگو به کشور عراق علاوه بر سود مطلوب برای شرکت های بازرگانی برای کشور نیز ارزآوری خوبی به همراه دارد و باعث بهبود روابط اقتصادی و تجاری ایران با کشور عراق می شود و زمینه های ایجاد مشاغل جدید را فراهم نموده که در کاهش نرخ بیکاری مؤثر است.
خرید میگو با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از طریق همین شرکت برای مشتری فراهم می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه سفارش و ارسال کالا با کارشناسان واحد فروش در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما