فروش عمده میگو خشک ریز بسته بندی

فروش عمده میگو خشک ریز بسته بندی شده بیشتر توسط شرکت ها و با بازرگانی های فروش عمده میگو انجام شده و بعد از آماده سازی به مراکز اصلی خرید و فروش میگو عرضه می شود این مراکز و فروشگاه‌های ویژه انواع میگو های بسته بندی شده را در وزن های مختلف به متقاضیان ارائه می کند کارخانجاتی که انواع میگو خشک بسته بندی شده را تهیه می‌کند با استفاده از ماشین آلات به روز و پیشرفته آنها را تهیه و به فروش می رسانند.

فروش عمده میگو خشک ریز بسته بندی

طرز تهیه میگو خشک ریز

طرز تهیه میگو خشک ریز طرز تهیه میگوی خشک ریز به این صورت است که بیشتر این میگو ها توسط قایق و کشتی های بزرگ صید شده و به کارخانه‌های تهیه و بسته بندی میگو فرستاده می شود. در مرحله اول میگو های صید شده را در دستگاه شستشو می ریزند و به خوبی آن را شستشو می دهند و بعد آن را در داخل آب جوشی که اشباع شده است می ریزند و به مدت یک ربع آن را می‌جوشانند.

میگوها را از طریق نقاله های ویژه روی توری های مخصوص ریخته و یا در دستگاه آن را خشک می کنند و یا با نور مستقیم آفتاب آن را در محیط آزاد گذاشته تا خشک شوند. بعد از خشک شدن آنها را به دستگاه بوجاری منتقل می کنند وظیفه این دستگاه پوست گیری کامل میگو و همچنین در آوردن رگ های پشت میگو است در مرحله آخر توسط کارگران ماهر میگوهای که خراب و یا له شده باشند جداسازی شده و در بسته بندی های مناسبی عرضه می شود.

  این بسته بندی ها توسط دستگاه وکیوم انجام شده و بدون دخالت دست است بیشتر میگو خشک شده در بازارهای داخلی مصرف شده و درصدی از آن نیز برای صادرات به دیگر کشورها نگهداری می شود در مرحله آخر پوسته و سرهای میگو را که جداسازی کردند از آن برای تغذیه طیور و آبزیان استفاده می شود با توجه به این که خواص زیادی در میگو وجود دارد مصرف روزانه آن توصیه می شود. 

قیمت بهترین میگو خشک ریز

قیمت بهترین میگو خشک ریز قیمت بهترین میگو خشک ریز در فروشگاه های معتبر و بازارهای مرکزی بسیار متفاوت است و دچار نوسان می‌شود. به دلیل اینکه این محصول طرفداران زیادی دارد بهترین کار خرید آن به صورت مستقیم است وجود واسطه ها و دست به دست شدن این محصول توسط آنها باعث افزایش قیمت انواع میگو می شود قیمت گذاری میگو خشک ریز بیشتر توسط اتحادیه های فروش میگو و ماهی تعیین شده و در ولی در بازار ثبات قیمتی مشاهده نمی شود.

بیشتر شرکت ها سعی می کنند برای عرضه بهترین این محصول قیمت ها را پایین آورده تا خریداران قادر به تهیه انواع میگو ها باشند این شرکت‌ها با توجه به اینکه توان تولیدی بالایی برای این محصول دارند بعد از اشباع بازار داخلی در صدی از محصولات خود را به دیگر کشورها صادر می‌کنند. خرید میگو خشک توسط متقاضیان در مراکز فروش گوشت و محصولات پروتئینی و دیگر مراکز معتبر انجام می‌شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما