کارخانه تولید میگو خشک بندرعباس

میگو خشک بندرعباس توسط یکی از کارخانه های معتبر در این منطقه از کشور تولید می شود. مناطق جنوبی کشورمان از جمله مناطق مهم در کشورمان جهت پرورش میگو می باشد به همین دلیل کارخانه هایی جهت خشک کردن آن ها در این مناطق به فراوانی یافت می شود. میگو خشک ریز، درشت و میگو خشک بسته بندی و فله از جمله محصولات تولیدی این کارخانه معتبر می باشد.

کارخانه تولید میگو خشک بندرعباس

فواید مصرف میگو خشک

فواید مصرف میگو خشک

بعد از ماهی، میگو از پر مصرف ترین و مقوی ترین آّبزی های کشورمان می باشد که به صورت های مختلفی طبخ می شوند. جالب است بدانید میگو آبزی هست که طبع آن گرم و تر می باشد.

به دلیل طبعی که این آبزی دارد مصرف آن در فصل های سرد بر خلاف ماهی توصیه می شود به همین دلیل اگر در فصول سرد هوس غذای دریایی کردید می توانید روی میگو حساب باز کنید.

طبع گرم میگو  ریز باعث شده است که خواص بسیاری را برای آن به همراه داشته باشد. یکی از اثراتی که طبع گرم میگو به همراه دارد تقویت حافظه است به این شکل که مصرف میگو مغز را گرم نگه می دارد و باعث افزایش قدرت یادگیری و به خاطر سپاری و یادآوری مطالب می شود، به همین مصرف آن برای دانش آموزان بسیار توصیه می شود.

علاوه بر حافظه طبع این غذا باعث شده است که هضمش نسبت به گوشت های دیگر راحت تر صورت گیرد و به راحتی جذب بدن شود.

ویژگی دیگری که میگو به خاطر طبع گرمش دارد و پزشکان سنتی مصرف آن را توصیه می کنند بهبود مشکلات جنسی مانند سرد مزاجی می باشد.

مصرف ماهی چنگو بسیار توصیه می شود. ارزش غذایی بالایی دارد و خواص مختلفی دارد.

میگو سرشار از امگا 3 و فسفر می باشد. به منظور تقویت حافظه می توان از میگو بهره برد. اما خاصیتی دیگری که برای این آبزی در نظر می گیرند تقویت کننده قوی برای سیستم ایمنی بدن است.

اسید آلفا و دوکوزاهگزانوئیک موجود در میگو نقش تقویت کنندگی در بدن را بر عهده دارند. به همین منظور مصرف آن به گروه های مختلف سنی سفارش می شود. از جمله افرادی که در حال گرفتن رژیم لاغری هستند. پشت سر گذاشتن رژیم لاغری و کم کردن وزن باعث ضعیف شدن بدن می شود به همین دلیل خوردن میگو به عنوان یک تقویت کننده به این افراد بسیار توصیه می شود.

گروه دیگر افرادی هستند که به دلیل داشتن بیماری های طولانی مدت سیستم ایمنی آن ها رو به ضعف رفته است مثل افرادی که به سرطان مبتلا شده اند، افراد دارای دیابت یا بیماری قلبی هم در این گروه قرار می گیرند.

خانم های باردار به دلیل اینکه منبعی هستند برای تغذیه جنین احساس ضعف را بسیار تجربه می کنند به همین دلیل نیاز است حتما به نوع تغذیه خود توجه داشته باشند و از غذا های مفیدی استفاده کنند که هم تقویت کننده برای خودشان باشد و هم برای جنین در حال رشد مفید باشد.

قیمت میگو خشک بندرعباس چقدر است؟

قیمت میگو خشک بندرعباس چقدر است؟ قیمت یک محصول فاکتور مهمی در انتخاب می باشد، به همین دلیل نیاز است قبل از خرید حتما از قیمت به روز شده آن مطلع شد. قیمت میگو خشک بندرعباس به عنوان یکی از درجه یک ترین میگو های کشورمان تاثیر پذیر از عوامل مختلف می باشد.

به عنوان مثال عواملی چون کیفیت میگو، ریز و درشت بودن آن، نحوه بسته بندی، نحوه خشک شدن و بسیار موارد دیگر می تواند تعیین کننده قیمت میگو در بازار باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما